olejek_1i_21.gif

niedziela, 3 października 2010

Zmotywuj pracownika


Jak przyciągać klientów i budować pozytywny wizerunek firmy?

Odpowiedź na to pytanie jest prosta: sprawić, aby ludzie, których zatrudniasz lubili swoją pracę. Wtedy nie tylko będą szczęśliwsi, ale będą ją także lepiej wykonywać. Ta prosta zasada jest zbyt często zaniedbywana przez pracodawców, co sprawia, że w naszym otoczeniu więcej jest osób, którzy pracę traktują jak niezbędny przymus, czując się w niej przygnębionym i niedocenianym. Bezpośrednio przekłada się to na jej efekty. W większości przypadków odpowiedzialny jesteś za to Ty - pracodawca, szef, kierownik.

Klienci widzą, jak traktowany jest pracownik.

Firma, której pracownicy są źle traktowani jest bardzo negatywnie postrzegana przez klientów, którzy są bardzo spostrzegawczy. Krytyczne opinie rozprzestrzeniają się, w przeciwieństwie do opinii przychylnych, z prędkością światła. Klient zobaczy sfrustrowanego pracownika firmy, opowie o tym rodzinie, rodzina znajomym - i już tworzony jest łańcuch negatywnej aury, nad którą bardzo trudno jest później zapanować. Warto od samego początku zadbać o to, aby u źródła firmy panowała odpowiednia atmosfera.

Dla kogo jest ta publikacja?

Książkę tę kieruję do liderów, kierowników, menadżerów. Aby wskazać im, że mają wpływ na to, jak pracują ich podwładni. A od pracy ich podwładnych zależy często sukces firmy. Rolą lidera jest pozytywne wpływanie na innych, poznanie swoich pracowników, umieszczenie ich na stanowiskach, na których będą pracować wydajnie i chętnie, zespolić ich z życiem firmy. W tej publikacji skupiam się na motywacji pracownika.

Zdaję sobie sprawę z tego, że przedstawiam najbardziej podstawowe informacje dotyczące zarządzania i kierowania. Jednak moje własne doświadczenia i obserwacje upewniają mnie, że to ciągle jest mało rozpowszechniona w Polsce wiedza.

Anna Grabka

Dowiedz się jak motywować podwładnych, poznając sprawdzone psychologiczne techniki. Ta książka pozwoli zrozumieć Ci zachowania pracowników, uzmysłowi Ci istotę Twojej roli i pozwoli rozwinąć w Tobie dobrego szefa i przywódcę, co sprawi, że Ty sam poczujesz się lepiej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz